Belma'ya Mektuplar kitaplaşıyor!..

Belma'ya Mektuplar blogu yayına başlarken bu mektupların günün birinde kitaplaşacağını düşünüyordum ama bunun pek de erken olacağını sanmıyordum. Birkaç okur "Burada yayınlansın, daha sonra kitaplaşsın” temennisinde bulundu ve bu temenni tahmin ettiğimden daha çabuk gerçekleşti. Belma’ya Mektuplar kitap olarak yayınlanacak. Matbaa düzenlemesi yapılıyor ve yaklaşık 400 sayfalık bir kitap oluyor. Maşallah yani, hayatımda yazdığım en kalın kitap oluyor!.. 

Bu durumda, Belma’ya Mektuplar bloğunda değişiklik yapmak şart oldu. Bundan sonra iki kısa mektup var. Biri bu hafta, diğeri sonraki hafta yayınlanacak. Böylece bana zaman kalacak. "Ne zamanı?.." derseniz; Mektuplar’ın başlangıcında da belirttiğim gibi bilgisayara aktarmadığım mektuplar vardı. Bunlar silahlı mücadeleyle ilgili bazı saptamalar ve dönemin teorik tartışmalarını içerdiği için, 36 yıl önce yazılan kimseyi ilgilendirmez, diye düşünerek bilgisayara geçirmemiştim. Bu mektupları el yazısından bilgisayara geçirmem gerekiyor. Kitabı daha da kalınlaştırmamak için bunları yine kitaba almıyorum. Burada yayınlayacağım. İlgilenen ve okumak isteyen okurlar buradan okuyabilirler. 

Kitabın Mart ayında yayınlanacağını sanıyorum ve çıkınca duyurusunu ayrıca yapacağım.